X o ş G ə l d i n
یولداش لار
     
سایغاج
rss feed
S ə H m A n
Political Boundaries Are Not The Boundaries Of Separation
پنجشنبه 18 تیر 1394 ::
+0 Bəyənmə

روستای کندوان یکی از شگفت انگیز ترین روستاهای ایران است که در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب شرقی اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز در میان دره ای سرسبز و باصفا قرار گرفته است. روستای کندوان با خانه های هرمی و پنجره های رنگی اش در دل صخره های سنگی و سخت کوه سهند پیشینه ای ۸۰۰ ساله دارد .

    

روستای تاریخی کندوان با قدمت 6 هزار ساله یکی از زیباترین و منحصر به فردترین روستاهای تاریخی کشور و تنها روستای زنده صخره‌ای محسوب می‌شود.


                 

به طور قطع هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان تبریز که در آستانه ورود به روستای کندوان واقع شده، سومین هتل صخره ای جهان می باشد.این هتل صخره ای با 23 اتاق و تنها سالن کنفرانس صخره ای و کافی شاپ صخره ای و رستوران صخره ای در خانه های کله قندی بسیار منحصر به فرد است؛ چرا که با داشتن تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره، می توانید زندگی غارنشینی و فضای آرام آن را تجربه کنید.


وجود چشمه های زیبای آب معدنی برای بیماران کلیوی و آرامش و سکوت کوهستان به اضافه هوای بسیار پاک٬ گردشگران بسیاری را سالانه به سوی  این محل می کشاند .

      

 این هتل دارای 40 کرانه ( اتاق سنگی طبیعی ) به همراه جکوزی میباشد.  در فاز اول جمعا 10 کران همراه با رستوران با تمام امکانات آماده بهره برداری شده است .کرانه ها شامل 3 سوییت بزرگ و 3 سوییت کوچک همراه با جکوزی و 4 کرانه دیگر با دوش است. کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و در تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارد.

مینی بار و رستوران مجلل به همراه غذاهای محلی ایرانی و فرنگی با ظرفیت 120 نفر مهمان از دیگر امکانات ویژه این هتل رویایی است.

 

این هتل همچنین دارای ویژگی بارز دیگری مانند جکوزی با‌ آب معدنی این روستا است و از هوای بسیار خنک و مطبوع در تابستان و همچنین گرمای تابستانی برخوردار است و پله برقی صخره ای نیز از دیگر طرح ها است و در آستانه ثبت در یونسکو قرار دارد.


گون دوغان (محل طلوع خورشید)





آچار سؤزلر : هتل, آتشفشان, گردشگری, Hotel, Tourist, توریست, گون دوغان, Gün doğan, آذربایجان, کندوان,

بؤلوم : توریستی
یارپاق لار :